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Cat Sensei
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    [LINDÃO]FFXV TECH DEMO (nova) + parte do gameplay pelo cenario (parece ser imenso!)

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    Mensagem por Cat Sensei Qui 30 Out 2014, 23:10


    -
    Gameplay

    -
    Tá LINDASSO, espero que não tenha downgrade!
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    Mensagem por Sweeney P→★ Qui 30 Out 2014, 23:15

    Tem outro ainda maior, Cat:




    Começa a partir de 6:50.

    Gifs:

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    Mensagem por Cat Sensei Qui 30 Out 2014, 23:22

    Tomara que não tenha downgrade!
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    Mensagem por Sweeney P→★ Qui 30 Out 2014, 23:26

    Na verdade eles falaram que esse visual corresponde a 70% do que irão chegar na versão final, com a Luminous 2.0

    Mas vamos ver, em Março sai a demo.
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    Mensagem por Sweeney P→★ Qui 30 Out 2014, 23:39

    Chocobos:

    https://youtu.be/62e1tbihcaQ?t=13m23s
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    Mensagem por Vilela Qui 30 Out 2014, 23:45

    Tá absurdo de lindo.
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    Mensagem por Sweeney P→★ Qui 30 Out 2014, 23:51

    O mais bacana é saber que essa é a área da demo. Tem muito mais pra ver, especialmente os reinos.
    Josh
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    Mensagem por Josh Sex 31 Out 2014, 00:35

    Bonito demais.
    Danielsff
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    Mensagem por Danielsff Sex 31 Out 2014, 01:35

    Nunca vi um vídeo desse jogo inteiro, ou em uma qualidade decente.
    Continuarei sem ver.
    Jeremias
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    Mensagem por Jeremias Sex 31 Out 2014, 02:15

    Coloquem o Yoship pra dirigir o XVI, clonem ele se for possível, porque FFXIV ARR é perfeito.
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    Mensagem por Sweeney P→★ Sex 31 Out 2014, 02:47

    Yoshi P vai ficar muito tempo no XIV.

    Se as teorias estiveram certas o XVI (que na verdade é o XV - ou era pra ter sido), está com o Hiroyuki Ito.
    Jeremias
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    Mensagem por Jeremias Sex 31 Out 2014, 03:12

    Sweeney P→★ escreveu:Yoshi P vai ficar muito tempo no XIV.

    Se as teorias estiveram certas o XVI (que na verdade é o XV - ou era pra ter sido), está com o Hiroyuki Ito.

    Por isso tem que clonar.
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    Mensagem por Cat Sensei Sex 31 Out 2014, 10:06

    Sweeney P→★ escreveu:Na verdade eles falaram que esse visual corresponde a 70% do que irão chegar na versão final, com a Luminous 2.0

    Mas vamos ver, em Março sai a demo.
    Tomara que seja verdade, porque nessa geração ta rolando uns downgrades tensos, ele não está sendo feito na Unreal 4?
    Franco
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    Mensagem por Franco Sex 31 Out 2014, 11:17

    Cat Sensei escreveu:
    Sweeney P→★ escreveu:Na verdade eles falaram que esse visual corresponde a 70% do que irão chegar na versão final, com a Luminous 2.0

    Mas vamos ver, em Março sai a demo.
    Tomara que seja verdade, porque nessa geração ta rolando uns downgrades tensos, ele não está sendo feito na Unreal 4?

    é o KHIII

    ta bunito tá bacana

    agora quero ver fazer esse cenário enorme usável, ou se vai ser um SOTC só ligando as coisas (claro que com monstros nele)
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    Mensagem por Sweeney P→★ Sex 31 Out 2014, 19:32

    Video completo do evento:



    Gameplay de FFXV começa aos 31:20. São os videos de ontem, mas em qualidade melhor. Antes disso tem videos de Type-0 HD também.


    Novos detalhes revelados durante o Active Time Report:



    Art director Yusuke Naora and world map director Yasuyuki Matsunami appeared to demo part of the game’s Duscae region—the setting for the demo included with Final Fantasy Type-0.

    The footage shown is a special version of the demo with all of the enemy and event flags cleared to show off the field.

    At one point in the demo, Noctis and friends drive by a gas station (which might look similar to the gas station Noctis passes in the 2011 Final Fantasy Versus XIII trailer). Here, players can eat and compile information.

    The map is immense. The demo map alone takes about an hour to walk across on foot.

    And the Duscae region in the demo isn’t the region in its entirety—it’s bigger in the full version.

    Said full version is only about a tenth of the entire map. Players can walk anywhere they see.

    Depending on the terrain, characters’ walking animations will change. If you run long distances, you’ll see characters tire and catch their breath.

    At lakes or rivers, you will be able to fish. And in the woods, you’ll find sheds where NPCs live that can be entered.

    Various creatures roam the field, all of which you can fight. The smaller ones are easier to aggravate, but the bigger ones have aggro radius, meaning you can approach them within reason without them immediately attacking you.

    Different monsters appear during different times of the day. At night, monsters like Nagas and Goblins show up on the field.

    Matsunami suggests going somewhere safe like a gas station at night where players can rest.

    Chocobos also appeared in the demo, but not as being ridden.

    Sometimes, characters will start talking in response to changing conditions. For example, when the sun rises.

    Towards the end of the demo, we see airships hover over Noctis and friends. Sometimes, these airships will land and fight you.

    Matsunami said that Magitek Armor will also appear in the game.


    Lead programmer Takeshi Aramaki and movie director Takeshi Nozue also appeared to debut a new trailer showcasing how the game’ terrain, characters, and such are made.

    According to Aramaki, the game’s transfer from its previous Ebony Engine to its current Luminous Engine is 80 percent complete.

    Objects and terrain are destructible, and Aramaki notes that the engine has surpassed even Final Fantasy VII: Advent Children.

    As for PlayStation 4 and Xbox One, the game is being developed on a high-end PC and will be optimized for each console.

    More tech reels like this are planned for later reports.

    During a Q&A session, several new details were shared. Mainly:



    • Players can still execute combos whether you hold the buton down or repeatedly press it. Both have their plusses and minues (for example: repeatedly pressing makes it easier to insert parries).

    • Things such as Magic Points (MP) will be properly presented on screen. It just didn’t appear at the Tokyo Game Show because of timing issues with when it was decided to show off the battle system.

    • The story should take around 40 hours to complete, excluding other content.

    • The downloadable version of Final Fantasy Type-0 HD will also come with the Final Fantasy XV demo.

    • Another live report should be expected at Jump Festa in December.


    Read more at http://gematsu.com/2014/10/final-fantasy-xv-new-details-footage-paris-games-week#b1KGZaO2dq4lUCpW.99
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    Mensagem por Cat Sensei Sex 31 Out 2014, 22:31

    O sonho acabou...

    "O desenvolvimento está a ser feito num PC topo de gama, mas o jogo será optimizado tanto para a PlayStation 4 como Xbox One."


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