No Man’s Sky may be going through development hell, according to Destructoid’s Laura Kate Dale. Since its announcement back in 2013, developer Hello Games has been rather quiet on the subject of the PS4/PC title’s release, only recently managing to provide a release window at Sony’s Paris Games Week press conference. Couple that with the game’s absence in playable form at recent public events, and it’s not hard to see why Dale’s information may well be true.
Dale revealed this information during a recent episode of Podquisition, explaining that her sources had been informing her about problems related to No Man’s Sky’s development over the last few months. According to Dale, the game was meant to be present at a UK event called Game City in the form of a “hands off demo”. However, its appearance was subsequently cancelled as a result of technical issues.
The PS4 version of No Man’s Sky, in particular, appears to be having considerable issues, Dale revealed. Not surprisingly, the demo showcased during Sony’s E3 Press Conference this year was in fact running on a PC. The game’s massive scale seems to be the primary reason behind all the technical issues being encountered in its development.
Optimizing No Man’s Sky to run on a range of PC hardware also appears to be a major development hurdle, according to Dale. Given the massive scale, it’s likely that the PC version may end up with higher than expected system requirements.
No Man’s Sky is scheduled to arrive in stores sometime in June 2016 for the PS4 and PC. Will the game be able to meet the release window set out by Hello Games? Share your thoughts in the comments below.
Tradução By Google:
Desde seu anúncio para trás em 2013, desenvolvedor Hello Games tem sido bastante calma sobre o assunto do lançamento do título PS4 / PC, conseguindo apenas recentemente para fornecer uma janela de lançamento em Paris Games Week conferência de imprensa da Sony. Casal que, com a ausência do jogo em forma jogável em eventos públicos recentes, e não é difícil ver por que as informações do Dale pode muito bem ser verdade.
Dale revelou esta informação durante um episódio recente de Podquisition, explicando que suas fontes tinham sido informando-lhe sobre os problemas relacionados com o desenvolvimento do Céu de ninguém ao longo dos últimos meses. De acordo com Dale, o jogo foi concebido para estar presente em um evento Reino Unido chamado Jogo da cidade sob a forma de um "hands off demonstração". No entanto, sua aparência foi posteriormente cancelada em conseqüência de questões técnicas.
A versão PS4 de Céu de Ninguém, em particular, parece estar tendo problemas consideráveis, Dale revelado. Não surpreendentemente, a demo apresentou durante a conferência de imprensa da Sony E3 deste ano foi de fato executado em um PC. Enorme escala do jogo parece ser a principal razão por trás de todas as questões técnicas que se deparam no seu desenvolvimento.
Otimizando Céu de ninguém para ser executado em uma variedade de hardware de PC também parece ser um grande obstáculo ao desenvolvimento, de acordo com Dale. Dada a escala maciça, é provável que a versão PC pode acabar com mais alto do que os requisitos do sistema esperados.
Céu de Ninguém está programado para chegar às lojas em algum momento de junho 2016 para o PS4 e PC. O jogo será capaz de atender a janela de lançamento definida pela Hello Games? Compartilhe seus pensamentos nos comentários abaixo.
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