[PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

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    ViTosS1

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por ViTosS1 em Seg 28 Mar 2016, 01:42

    auheauehaue que idiotas, usaram ulti de dano e vieram com tudo, rapidamente vi a merda e usei ulti de mitigação 80%, usei med kit + pulse e sentei a bala, matei os 2 e ainda peguei loot high end e extraí  Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
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    rodrigolfp

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por rodrigolfp em Seg 28 Mar 2016, 10:06

    tá gravando usando o q? afterburner?
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    ViTosS1

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por ViTosS1 em Seg 28 Mar 2016, 18:35

    rodrigolfp escreveu:tá gravando usando o q? afterburner?
    Shadowplay, fica show a qualidade, o problema é na hora de renderizar pelo Sony Vegas e upar no Youtube, não encontro um jeito que fique boa a qualidade.
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    The Era of Luigi

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por The Era of Luigi em Seg 28 Mar 2016, 22:25

    Esse jogo é chato pra caralho. Peguei só retardado como membro de time e depois que terminei uma das missões lá fui eu ter que andar até achar o próximo local.

    Tem como revender conta do Uplay ?   Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
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    ViTosS1

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por ViTosS1 em Seg 28 Mar 2016, 23:55

    Tá sendo o jogo que eu mais tenho jogado ultimamente, larguei os outros pra focar só nesse e me diverte muito, mas jogar sozinho e sem conhecidos deve ser ruim mesmo.
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    The Era of Luigi

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por The Era of Luigi em Ter 29 Mar 2016, 09:17

    Pois é, foi o que li na Gaf também, jogar sozinho esse game não rola, muito menos ir na Dark Zone. Vou procurar gente nos grupos de Facebook. Vamos ver.
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    rodrigolfp

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por rodrigolfp em Ter 29 Mar 2016, 15:57

    claro q dá pra jogar sozinho fora da DZ -_-' só precisa de grupo nos challenges
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    Cat Sensei

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por Cat Sensei em Ter 29 Mar 2016, 16:33

    Eu jogo sozinho.
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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por ViTosS1 em Ter 29 Mar 2016, 17:52

    Na verdade rola ir DZ sozinho também, mas tem que tá bem equipado, principalmente nas áreas mais acima do mapa que os bichos são lvl 32. Agora fazer challenge mode sozinho não dá, hard dá pq eu já fiz muitos.

    O lance é que sozinho na DZ suas chances de sobreviver são menores, se vier um grupo de 4 nego rogue por exemplo ou alguém resolve te matar, vendo que vc tá em desvantagem, etc...
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    ViTosS1

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por ViTosS1 em Qua 30 Mar 2016, 19:56

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    rodrigolfp

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por rodrigolfp em Qua 06 Abr 2016, 17:21

    NEW FEATURES

    Falcon Lost

    • Falcon Lost is a new incursion available in the Stuyvesant area

    • You must be level 30 and have completed the mission "General Assembly" to access this mission

    • The encounter is balanced for 4 players with high level gear


    Gear Sets

    • Gear set equipment can be found by completing the most challenging activities in Manhattan

    • Collecting and wearing gear sets grant powerful stat bonuses and talents

    • Gear sets of varying gear scores can be found for many playstyles. Find the set that best suits yours

      • “Tactician's Authority” – enhances electronics and support capabilities
      • “Striker's Battlegear” – provide bonuses for assault capabilities
      • “Sentry's Call” – enhances marksman capabilities
      • “Path of the Nomad” – provides bonuses for lone wanderers



    Trading

    • Items dropped by enemies can be shared with other players

    • Trade items by dropping them as loot from your inventory, so players in your group can pick them up

    • You can only share items for during the first 2 hours after you have acquired them

    • Items can only be shared with players who are currently in your group and who were also in your group when the item was originally dropped


    Assignments

    • Assignments are automatically obtained when you log in and can be tracked from the map via the menu called “Mission Overview”

    • Assignments are available for a limited time (24h for Daily Assignments and 7 days for Weekly Assignments), after which, they will be replaced by different assignments

    • Assignments come in different categories:

      • Combat
      • Dark Zone
      • Crafting



    • Most assignments can be completed while playing alone but some will require enlisting other agent’s assistance to complete


    Dark Zone Supply Drops

    • Dark Zone Supply Drops are a global event where the Strategic Homeland Defense agency airdrops multiple supply caches to assist Division agents

    • Supply drops will occur multiple times over the course the day

    • The supply drops will contain non-contaminated gear of all types that will be ready to use without the need for extraction

    • These supply drops will be heavily sought after by other agents and enemy factions that roam the Dark Zone, so be ready for resistance


    Gear Score

    • Every non-vanity gear piece that can be found when your agent is level 30 has a Gear Score value. The higher an item’s Gear Score, the stronger the item

    • The overall Gear Score of your agent can be seen in your main menu next to your player level. Gear Score indicates the advancement of an agent

    • Other agents’ Gear Scores are displayed next to their health bars

    • Improving your gear and increasing your overall Gear Score will grant your agent access to the most dangerous high-end challenges


    Group Spectator Camera

    • The Group Spectator Cam lets players spectate members of their group while waiting to be revived or the entire group to be down

    • Players can use RB/LB, R1/L1 or Q/E keys to switch between group members


    New High-End Named Weapons

    • Added new High-End named weapons:




      • Warlord: Assault Rifle
      • Valkyria: Submachine gun
      • (Historian: Marksman Rifle) Please note that while the Historian will be implemented in the game with this update, it will not be acquirable in-game until update 1.2


    GAME CHANGES

    Gameplay

    • Turret skill can no longer suppress enemy NPCs, as this allowed named NPCs to be defeated too easily

    • Recalibrating High-End items will now cost normal Credits instead of Phoenix Credits

    • Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 named enemies:

      • Level 30: 1-3 Phoenix Credits
      • Level 31: 2-4 Phoenix Credits
      • Level 32: 3-5 Phoenix Credits



    Dark Zone

    • The vendor in the Church Safe House will now sell items in Dark Zone Funds instead of Phoenix Credits

    • Ranks requirements for Superior and High-End quality items at the Dark Zone Vendors have been adjusted:

      • Superior (Purple) items: Rank 15 instead of 30
      • High-End (Gold) level 30 (Gear Score 163): Rank 25 instead of 50
      • High-End (Gold) level 31 (Gear Score 182): Rank 40 instead of 50



    • Added a new Dark Zone bracket for characters with Gear Score 160+


    Crafting

    • Increased costs for converting crafting materials and crafting High-End items:

      • 10 Standard (Green) materials instead of 5 to craft 1 Specialized (Blue) material
      • 15 Specialized (Blue) materials instead of 5 to craft 1 High-End (Gold) material
      • 10 High-End (Gold) materials instead of 8 to craft 1 lvl 31 High-End (Gold) item



    • Changed deconstruction yield of Standard (Green) and High-End (Gold) items:

      • Deconstructing a Standard (Green) item yields 1 Standard material instead of 2
      • Deconstructing a High-End (Gold) item yields 1 High-End material instead of 2



    • Added new level 31 and 32 High-End items Blueprints to Vendors

    • Removed Division Tech requirements from some level 31 High-End Blueprints


    User Interface

    • Added gamepad deadzone calibration in settings menu (all platforms)


    BUG FIXES


    • Fixed a bug where sometimes the weapon talents would not activate if the player has the exact stat requirements

    • Fixed a bug where players could exit the Dark Zone on East 43rd street

    • Reloading stripper clips is now correctly interrupted by firing the weapon (marksman rifles and shotguns)

    • Fixed an issue where buying a weapon with a pre-attached scope using the buy and equip feature sometimes caused the scope to un-equip

    • Fixed an exploit where players could shoot through corners of covers

    • Fixed a number of locations where NPCs could shoot through walls

    • Fixed an exploit where players could ignore the fire rate of certain weapons

    • Fixed some locations where players would get stuck in Queen Tunnel Camp mission

    • Fixed various prop collisions so that players no longer become stuck

    • Fixed a bug where the final cut scenes would unlock before the final missions were completed

    • Fixed a bug where the Water Supply side mission would not activate

    • Fixed an issue where the Morphine Supply side mission sometimes would not complete

    • Players no longer receive too much XP for completing the Morphine Supply side mission

    • The buff from Smart Cover no longer stacks if multiple teammates are using it on the same piece of cover

    • Fixed some bugs where deployable skills would not activate under certain circumstances

    • Fixed a bug where voice chat volume indicators would overlap in the group UI frame

    • Fixed a bug where receiving a group invite via Matchmaking would sometimes not show up on the screen

    • Fixed a bug where the dead teammate icon would turn into a blue dot instead of a red cross if the players were too far away from each other

    • Fixed an issue where a player would be unable to inspect the appearance of his/her character while changing outfits

    • Fixed some UI elements for mission overview frame and adjusted some of the misaligned icons

    • Corrected the colors for the appearance items in the Mission rewards list

    • NPC’s will no longer ignore the player while they are attempting to interact with props (arming/disarming bombs)

    • Fixed a bug where a NPC would sometimes not leave its spawn area during the Morphine Supply side mission

    • Fixed a bug where NPC’s would sometimes not respawn at one of the landmarks in the Dark Zone

    • Several clipping issues have been fixed with various appearance items

    • Some tooltips have been updated with more clear information

    • And many more


    PC specific

    • Added new resolution scaling and lighting options

    • Added support for reporting players on PC. Players can now type in chat /report

    • Improvements to resolution detection and switching between display modes

    • Fixed some issues with camera movement while using Tobii Eye Tracker

    • Fixed screen look for minimap when using Tobii Eye Tracker

    • Fixed several issues with Logitech peripherals

    • Fixed several graphic issues due to dual monitor display

    • Fixed an issue where players could move UI elements out of the visible screen area


    dia 12 vem
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    rodrigolfp

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por rodrigolfp em Qua 06 Abr 2016, 17:22

    User Interface

    • Added gamepad deadzone calibration in settings menu (all platforms)



    PSASBRPSASBRPSASBRPSASBRPSASBRPSASBRPSASBRPSASBRPSASBR /pcmr
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    Spectro

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por Spectro em Qui 07 Abr 2016, 02:10

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por ViTosS1 em Sab 09 Abr 2016, 00:29

    Isso que PCista não joga, imagina se jogasse:

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por The Era of Luigi em Sab 09 Abr 2016, 10:52


    Fui nível 11 andar pela região de nível 30. Bom que nesse momento o jogo virou stealth até eu conseguir chegar numa safe house


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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por rodrigolfp em Ter 12 Abr 2016, 11:31

    saiu patch. 3GB

    dizem q melhoraram a GI...
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    Cat Sensei

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por Cat Sensei em Ter 12 Abr 2016, 16:39

    rodrigolfp escreveu:saiu patch. 3GB

    dizem q melhoraram a GI...
    O que é GI?
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    rodrigolfp

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por rodrigolfp em Ter 12 Abr 2016, 16:39

    global ilumination
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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por ViTosS1 em Ter 12 Abr 2016, 21:11

    Tô jogando aqui, servidor caiu agora. Mas notei um aim assist mirando na cabeça, por exemplo, quando eu passava perto de um mob mirando no ADS na cabeça dele e ia seguindo andando, o mouse seguia com um leve impulso próprio a continuar mirando na cabeça. Não sei se funciona em player, mas fazendo missão foi mto fácil dar HS toda hora.
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    The Era of Luigi

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por The Era of Luigi em Ter 12 Abr 2016, 22:24

    Senti a performance melhor o.o
    mas a porra do servidor caiu ¬¬
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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por ViTosS1 em Qua 13 Abr 2016, 03:55

    Fiz a missão nova no difícil e foi de boa, pelo que vi só um grupo completou no desafiante até agora e demoraram 8h  No

    Tô com um set full verde já, aquele do guarda, 4 peças e 2 peças high-end avulsas, tô pensando em usar 3 agressor e 2 guarda + 1 peça avulsa.
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    rodrigolfp

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por rodrigolfp em Qua 13 Abr 2016, 09:20

    ViTosS1 escreveu:Tô jogando aqui, servidor caiu agora. Mas notei um aim assist mirando na cabeça, por exemplo, quando eu passava perto de um mob mirando no ADS na cabeça dele e ia seguindo andando, o mouse seguia com um leve impulso próprio a continuar mirando na cabeça. Não sei se funciona em player, mas fazendo missão foi mto fácil dar HS toda hora.
    patch das massas casuais
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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por ViTosS1 em Sab 16 Abr 2016, 10:23

    Fechei minha gear com 4 peças guardião inato e 2 peças avulsas (colete com talento inconsequente e luva com selvagem), não dá pra ficar sem essas duas peças com esses talentos em específico, são bons demais pra deixar de lado e usar 2x agressor ou 4x agressor e 2x guardião inato. Dark Zone está muito boa jogando com a galera, ontem matei 3 rogues que tentaram me matar abrindo a supply drop, minha build tá bem sólida, DPS alto e resistência, 65% (o máximo) de resistência a bala e 75k de HP.
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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por ViTosS1 em Dom 17 Abr 2016, 03:46

    Uma salva de palmas pra esses dois, isso que minha sensibilidade tava toda zuada e errei muito tiro no primeiro, aí o segundo me atirou e eu precipitei atirei nele mas eu fiquei rogue, saí correndo em zig-zag, faltando 1 segundo ele jogou um granada, eu de propósito fiquei na área dela e ele se tornou rogue, acabei matando ele  Laughing

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

    Mensagem por ViTosS1 em Dom 17 Abr 2016, 03:55

    Até agora minhas únicas reclamações são os cheaters (a multi milionária Ubisoft não usa anti-cheater em um jogo online  Laughing), depois desse patch já encontrei 3, um eu matei mas ele voltou muito rápido teleportando e me matou, os outros não tive nem chance, estavam usando auto-aim e davam hit kill de muito longe com qualquer arma lixo.

    E o jogo agora tá bem sem sentido, já fechei minha gear e o que me sobra é ficar matando os outros por diversão, estou com o cap de crédito fênix e minha gear não tem como melhorar mais nos rolls, está muito boa, já sou level 97 de DZ, o máximo é 99. Farmar itens não tem mais sentido, estou só juntando material e craftando uma vez ou outra uma M1A pra ver se sai com talento melhor que a minha.

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    Re: [PC] Tom Clancy’s The Division - 60 FPS PC Gameplay Trailer

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